26 september 2012

Inga nyheter är...inga nyheter.





Nattens nyhetsdrama. Händelserna, analyserna, alla fakta.
Har rubriksättarna på Aftonbladet tröttnat? Sagt upp sig? Gått på lunch? Nog för att löpsedlar kan vara löjliga men detta är inte ens en löpsedel, det är mallen dom använder för att sedan fylla i texten dom klippt ihop.

Nåväl, 2 dagar av veckans 5 arbetsdagar är förbi och vi börjar nagga nummer 3 i kanten.
Hummerpremiären har varit och första hummern gick för 102000:-/kg hoppas att den var god.

Två kvällar, två fina flickor på kvällsmys, igår njöt vi av Monsters Inc. och hällde i oss stora mängder te. Ikväll pausar vi lite innan torsdag när det smäller igen. Carro kommer upp från Skåne och vi ska alla 3 gå på Chess på operan.
För mig och Carro blir det 3:e gången tillsammans, Mary Poppins skulle jag kunna se 10 gånger till, Sunset Boulevard, helst inte. Vi hoppas på en ny fullträff.
Sen tror jag att jag ska skicka en önskan till Operan, jag vill se Peter Pan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar