5 september 2012

Gyllene morgon

Gick 3 hållplatser innan jag hoppade på bussen i morse, solen sken och jag var tidig. Precis innan bussen kom susade Rode förbi på cykel och hon var på plats i god tid innan mig.
Dagens underbara frukost intogs på Café Brogyllen, mitt emellan våra arbetsplatser och med stans bästa frukost.



Ibland är en dag underbar helt automatiskt, ibland behöver den lite hjälp. Sådana dagar bör man äta frukost men människor man tycker mycket om.

Två dagar har jag smitit från löpträningen och istället ägnat mig åt läsning, Born to run är så bra! Men jag tror att författaren skulle snegla lite misstyckande på mig när jag ligger i soffan och läser istället för att springa när solen visar sig i september. Jag ska försöka bättra mig efter jobbet idag, men det är tungt när jag inte får pepp och draghjälp av Peter.
Med 2,5 vecka till nästa mil-lopp, börjar det bli dags att snöra på sig skorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar