17 oktober 2012

06:18

Klockan är strax efter 6 och jag är på väg till gymmet. 45 min spinning innan jobbet, kan det vara något för mig det? Min plan är att lista ut det. Jag hoppas att jag älskar det för det hade varit praktiskt att få den punkten avklarad direkt på morgonen så att eftermiddagen kan ägnas åt mer sociala aktiviteter.

Igår bytte jag min stora (och grymt snygga) handväska mot en ny ryggsäck. Efter 6 butiker och 100-tals ryggsäckar hittade jag min. En fjällräven Camper 20. Varför en Camper behöver fack för en laptop vet jag inte men väskan passar mig perfekt.

Igår var jag även med Emilia och tränade kettlebell...jag minns inte sist jag var så trött, men jag var iallafall inte ensam om att känna så. Efteråt koktes det blomkålssoppa med hasselnötter och tittades på veckans avsnitt av project runway. Hur lyckas man samla så många så...fascinerande människor på ett och samma ställe?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar