9 april 2013

Långhelg

Lediga dagar i huset, det är livet!

Vi fick så fantastiskt mycket gjort i helgen. Det stora äppelträdet blev beskuret, snickarna började bygga ställning runt huset, vi gjöt 2 plintar under huset, körde flistugg så det sprutade åt alla håll.


Vi bjöd på pannkaksfrukost, sådde blommor, valde nya takpannor, provade brudklänning.

Medan Peter var på årsmöte mätte jag upp och planerade vår köksträdgård. Jag tror att planteringslådor är grejen!



Går tjälen bara ur marken så ska det bli fart sen.

Igår ombads vi att lämna in semesterönskemål, mina önskemål går tvärt emot företagets vädjan, men jag tycker jag förtjänat att få semester när jag vill, får se vad chefen tycker.

Jobbar sista dagarna i gamla projektet nu och idag bjuder nya projektet på 3-rätters lunch på swedish taste, börjar bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar