28 januari 2013

Going home

Jag har vinkat av föräldrarna, fått kindpussar av många amerikaner och checkat ut från hotellet. Om en timme sätter jag mig på en Sheirut till Ben Gurion.

23:10 anländer jag till Göteborg efter att ha mellanlandat i Frankfurt, 9 timmar tidigare, på samma plats, stiger Peter på ett plan mot Tyskland. Jag önskar ofta att han slapp sina tysklandsresor, men aldrig så mycket som idag.

Det har varit en bra vecka, en lyx att ha mor och far för mig själv i 1,5 vecka. Många nya värdefulla bekantskaper och återseenden av kära vänner. Jerusalem har även bjudit på en liten förhandsvisning av våren som är på väg.

Vilken vår det kommer att bli, en vår som ingen annan.

Igår tog vi oss till slut till Ammunition Hill och jag avslutar med några bilder därifrån.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar