22 maj 2012

Saknar dig




Syrenerna slår ut i Göteborg, temperaturen når upp till sommarvärme. Jag borde ha sprungit en sväng ikväll eller iallafall gått en promenad men det är tråkigt at gå ut ensam ohc dessutom har två av mina tår krullat ihop sig så att jag knappt kan gå utan att halta. Hoppas att dom krullar upp sig under natten.

Igår tog jag en shoppingrunda för att köpa byxor till på lördag när jag ska servera på ett bröllop. Det gick inte alls! Vet inte hur många affärer jag gick in i, hur många byxor jag provade och inget var bra. Jag letade dessutom efter en klänning för sommaens första bröllop som närmar sig med stormsteg, hittade inget som var värt att prova ens.
Men idag var allt annorlunda! Klänning - check! Kände mig så fin, till och med när jag provade den iklädd gula converse. Byxor + ett par extra och en tröja. Blev nästan ett par skor med men då började affärerna stänga. En mycket bätte shoppingdag.

Peter är i London med jobbet, jag tittar på melodifestivalsemifinal nr1 och skriver meddelanden med jelly bellys. Gillar Danmarks bidrag, tycker att de Ryska gummorna är söta och tror att de Irländska pojkarna har roligast, dom fick bada i en fontän.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar