31 december 2012

Total avslappning

Uteblivna blogginlägg beror på att den totala avslappningen har infunnit sig. Man kan lätt tro att detta innebär att ingenting blir gjort, men så är inte fallet.
Det innebär att inget måste göras.

Helt utan yttre tvång har det röjts, fixats och donats. Dock aldrig utan sovmorgon och lång frukost i soffan.

1/2 ledigheten är förbi, det betyder att 1/2 finns kvar och jag tänker göra bästa möjliga av detta.

Har precis varit på bio med Lisa & Peter, Berättelsen om Pi, se den, den är bra!

Imorgon är det nyår, vi hittade en bit oxfilé i frysen och har en flaska bubbel kvar sen förra nyår. Nu avslutar vi 2012 i lugn och ro.

Om jag får tid ska jag skriva någon sorts sammanfattning av året imorgon, om det är det jag vill ägna tiden åt just då. Annars gör jag chokladglass istället.

Dagens Kalle




1 kommentar: