19 december 2012

Nya ord?

Jag har två wordfeud spel igång för tillfället, båda med hopplöst dåliga förutsättningar.



Det går så vitt jag vet inte att få ihop något vettigt ord av detta. Eller... KO, TA och JO. Men det blir man ju inte så lycklig av.

I eftermiddag börjar Peters jullov, medan jag jobbar hela veckan, går all in och samlar flextimmar för att öka antalet lediga dagar ytterligare. Jag förstår inte hur dom tänkt att man ska klara sig på 5 veckors semester. Men julen ligger bra i år och nästa blir ännu bättre.

Förutom jobb idag ska jag ha frukostdate med Rode och lunchdate med Emilia och när jag sen jobbat tills jag inte orkar mer ska jag åka hem och röja lite i lägenheten, bereda plats för en till i vårt krypin.

Mitt hjärta jublar av möjligheten att få ha min yngsta syster nära mig igen. För 3:e gången flyttar hon in hos mig, hos oss.
Det kommer att bli så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar