20 juni 2012

2 dagar kvar

Inte blev det så många timmar på jobbet igår, men man måste ju prioritera.
Lunch med Emilia på Ma Cusine, kycklingspett med rostad potatis och chèvrecreme, lite för salt kanske och jag var egentligen sugen på deras varma chèvre sallad. Men vi kunde sitta ute och äta och sällskapet var superbt!

Gick hem tidigt för ett besök hos Mona vid Rambergsvallen, sommarfrisyren är fixad. Sen blev det shopping. ÖB och El-Ge sportfiskecenter. Massa bra att ha saker, kakor, en sydväst (eftersom jag efter 5 års lån fick lämna tillbaka fars) ett par solglasögon för fiske, dvs monterade i en stor påse av myggnät = en oerhört bra uppfinning!
Fick dessutom en fluga gratis för att jag checkade in på El-Ge på Facebook, Peter säger att det är en harkrank.

Kom lite efter med mina planerade träningspass i helgen och i måndags, men igår var jag iallafall ute igen, inte går det fort och inte är det långt, men jag försöker hålla mig till planen och hoppas på en skadefri sommar.

Avslutade gårdagen med att se en riktigt trevlig fotbollsmatch och nu börjar jag dagen med en mysig frukost i fint sällskap. Brogyllen öppnar om 6 min.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar