30 november 2012

Träning

Det är så svårt att ta sig iväg till gymmet! Om det hade varit tillåtet att boka av pass 20 min innan det började så hade jag nog aldrig kommit dit. Nu kan jag ändra mig 2 timmar innan och det är illa nog.
Men igår gick jag på 45 min spinning och kom hem helt utslagen. Men visst blir man lycklig när det är över och man känner att man varit duktig.

Träning på det viset lär det ju inte bli så mycket av på ledigheten, men igår fick jag en länk till där man kunde räkna ut hur mycket man förbränner på olika julbestyr.



Förutom detta fanns bland annat packa in och upp julklappar, diska efter julmiddagen, bygga snögubbar och min favorit:



Idag är det fredag. Jobb och lunch med Emilia sen hem och sätta upp stjärnor och stakar, plocka mossa till ljusstaken och mysa till det riktigt.

16 arbetsdagar kvar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar