29 november 2012

En väldigt bra onsdag.

Ibland glömmer man hur många timmar som egentligen är kvar av dagen när man är färdig på jobbet.
Igår kände jag att jag utnyttjade den tiden till max.

Afternoon tea på café Brogyllen med fina fina Rode & Emilia.
Sen Göteborgs konstmuseum med Emilia.
Jag gillade skulpturen av en kvinna som tar på sig strumpor.



Och som vanligt gick det nästan lika mycket tid i butiken som på utställningarna.

Efter en trevlig promenad ned för avenyn och sen bussen hem så trodde jag att dagen var slut där. Men då återstod en promenad upp på Ramberget, Göteborg är rätt stiligt där uppifrån! Och så skönt att vara ute.

17 arbetsdagar kvar till ledigheten.




1 kommentar:

  1. Själv tycker jag den vita uppochnervända discotjejen var bäst.. Den var imponerande jättestor!

    SvaraRadera