10 april 2012

Lite hit, lite dit

Skärtorsdagsgrillning i lägenheten, tåg till Stockholm, mys i flempan, bil till Alingsås, fantastisk påskbuffe på Nolhagaslott. Med dessertbuffe.



Bil till huset, elda i brasan, mata fåglarna. Tyda vattenprov.
Hitta en sovande fladdermus i taket under huset.
Tillbaka till Göteborg och dega ut totalt framför två Sharp-filmer.

Allt detta tillsammans med dom finaste som finns. Jag har fått träffa hela min familj. Prata, mysa, äta gott, ladda batterierna.

Nu åker Peter till Tyskland och vädret lovar 2 veckor med regn.

Nattens dröm handlade om svängande trappor på ett lägenhetshus på Smögen, en trappa som när som helst kunde åka iväg och användas i Göteborgshjulet. Jag var arg så jag kokade när klockan ringde.

Jag hoppas denna tisdag blir bättre än såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar