27 mars 2012

Hurra! Hurra! Hurra!

Idag är ingen vanlig dag
För idag är Emilias födelsedag
Hurra! Hurra! Hurra!

Enligt mig är Emilia den som ömsom drog, ömsom puttade mig genom Chalmers.
Alla grupparbeten, alla datorlabbar i par.
Emilia tänkte så det knakade och förde anteckningar direkt på bordet (om dom inte vill att man ska höra det, varför har dom klätt in alla bänkar med en yta som är så bra att skriva med blyerts på?) och jag satt redo med ett stort sudd.
Emilia hade från början ett litet försprång. Hon föddes en dag innan mig och det var allt som behövdes för att hon skulle bli lite bättre än mig på nästan allt!

Idag vill jag ge dig 28 stora heliumballonger och längst ner på varje snöre ett kinderägg.

Ett stort grattis och ett ännu större tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar