5 februari 2013

3-delat

07:30-11:00 kontorsarbete
Jag hoppas hoppas hoppas att min analys gått färdigt över natten och att jag nu har 3 dagar på mig att skriva rapport.
11:30-16:00 representera GVA på CHARM och berätta för en massa små chalmerister vilket bra och intressant företag jag jobbar på.
Dresscoden sades vara svart nedtill,vitt upptill (=kostymbyxor och skjorta). Min egen tolkning: svarta jeans, orange linne, vit blus, gröna strumpor och kornblå converse. Jag representerar företaget, men också oss som jobbar där, skulle ju aldrig gå till jobbet i kostymbyxor och vit skjorta.
18:00-00:00? Charmbankett. God mat, skön underhållning och ett jättestort rum fullt med ingenjörer.
Utstyrsel för detta finns i ryggsäcken, klänning, strumpbyxor, skor, handväska, plattång, sminkförbättring.

Jag tror att jag är redo.




1 kommentar: