27 februari 2011

Museum och brunch

Idag efter härlig bruch med chalmersflickorna fick jag hjälp att bära ner all ikeawellpapp till återvinningen, nu är lägenheten snart som jag vill ha den! Några dagar till så ska det komma lite bilder.

Var lite kulturell idag, gick på Röhsska museet med Emilia, tittade på coctailklänningar och köpte årskort. För 40:- kan jag gå på sjöfartsmuseet, röhsska museet, göteborgs konstmuseum, stadsmuseet och naturhistoriska museet så mycket jag vill i ett helt år!

Planen var att jag och rode skulle bädda ner oss i vars en soffa med massor med nyttigt snacks och titta på oscarsgalan hela natten... vi fick kalla fötter, jag ska ta bilen till linköping tisdag morgon kl 6, att missa en natts sömn kommer inte att göra det lättare. Oscarsgalan är roligt, men inte värd att äventyra sin säkerhet för.
Film, bubbelte, massor med värmeljus är planen för kvällen.
Dessutom kommer Peter tillbaka från Dalsland ikväll, då kan det nästan inte bli bättre.

1 kommentar:

  1. Jag tycker bubbelte låter alldeles förskräckligt underligt, så jag är hemskt nyfiken på hur det blev!

    SvaraRadera