21 maj 2013

Sol ute, kaos inne.

Huset ser ut som en kriminalfilm där en bostad blivit genomsökt i jakt på en ytterst liten men viktig sak. Vi har helt enkelt haft annat för oss alla dygnets vakna timmar.
I fredags var jag på traktorpulling för första gången.




Det var roligt, jag kanske inte nådde riktigt samma nivå av lycka som herrarna runt mig, men skoj var det!

Lördag var det bröllop i Västerlanda.



Fantastiskt roligt hade vi, och alla andra. Sommarnatten visade sig från sin bästa sida och tillät samtal utomhus i sommarklänning kl 02.
Ett stort grattis till Martin och Liza!

Söndag var det annat firande, lilla Lina 25 år, Hurra!! Tårtor och paket och släktingar i mängder! Tror nu att jag eventuellt har en chans att känna igen alla som kommer på vårt bröllop.



Igår njöt jag lillasysters sällskap vid middag och kvällspromenad och efter en god natts sömn ska jag nu infinna mig på Brogyllen för frukost med Rode. Efter jobbet blir det IKEAdate med Emilia, kanske finns det något där som man behöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar