24 maj 2013

Bättre än dom säger

Varje dag denna veckan har vädret blivit bättre än prognosen. 22mm regn under hela dagen har blivit 10mm på en kvart. Helmulet har blivit små moln och sol. 7 grader har ökats till närmare 15. Jag hoppas trenden håller i sig, prognosen för vår helg i Lübeck ser ju inte strålande ut.



I packningen hamnar mina röda gummistövlar, en sommarklänning, en varm kofta och min bikini (till pool och bastu inne). Då är jag beredd på det mesta.

Igår var jag på roligaste projektaktiviteten hittills. En timmes klättring med instruktör på klätterfabriken i Gårda.



Det var fantastiskt roligt! Och jag blev förbluffad över hur bra det gick, över hur mycket som satt i sedan den lilla klättringen jag gjorde i gymnasiet. Tror att jag måste ta mig dit fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar