20 januari 2011

Sätter spetskant på tillvaron

I mysklänning, dubbla strumpbyxor och svart underkjul med spetskant. Redo att möta dagens utmaningar.
Har fått massor med jobb gjort och lyckades bli sist kvar på jobbet...inte ok! Som underkonsult får jag inte lämna kontoret sist, fick ringa in en kille med larmkod och vänta på kontoret tills ha dök upp. Fick säta full fart mot min träningsdate med Kristin. Jag föreslog fika, Kristin tyckte att bodycombat var en bättre ide, mycket tacksam. Vilket träningspass! Jag är slut. Träningsvärken läggs på hög. Jympa med coola Urban i måndags. Core bosu med rode igår och så idag med Kristin. Om jag kommer ur sängen imorgon blir jag mycket överraskad.

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet, en 2:a, nybyggd vindslägenhet. Parket, takfönster, helkaklat badrum, golvvärme. Måste bara dit och se om mina sängar går in i sovrummet. Men jag vill ha den. Hoppas dom andra som fåt erbjudande om att titta på den avskräcks av att det är 4:e våningen utan hiss. Jag längtar efter något som är mitt, någonstans att packa upp det som är mitt. Lägenheten har inflytt 1 feb, om det går så går det gort!

Imorgon kommer Peter hem från Tyskland, det blir bra.

1 kommentar:

  1. Angående eventuellt besök i Ox, så tror jag att vi kan uppskatta det bättre när vi inte har studier upp över öronen faktiskt. Vi åker hit en weekend istället, det är ju knappt 5 timmars resväg bort! puss

    SvaraRadera