4 januari 2011

Kylskåpsmonster och bönetöser

Sitter på tåget tillbaka till göteborg. Växelfel mellan aspen och jonsered. Värken i macken har släppt lite idag men jag är fortfarande grymt glad att skärmarna står mitt framför skrivbordsstolen så jag slipper vrida så huvudet. Hann men em snabb shoppingtur så nordstan innan jag skulle ta tåget till alingsås. 50 min, 4 butiker, 2 klänningar, 2 kjolar, en mössa och ett par mysbyxor. Effektiv shopping! Phrida och magda skulle ta med nybakat bröd till fika så jag skulle inte äta fast jag var hungrig. Det gick dåligt. Några kex med ost, en skiva julskinka, lite pepparkaksdeg, em liten bit pizza och en fryst småkaka senare dök flickorna upp och jag orkade bara äta en macka åt phridas goda bröd. Men bönen var så bra. Det är en lycka att få träffas och be, diskutera och lära tillsammans! Tåget rör sig igen, smart dags att ge sig ut i snön. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar