17 november 2010

Men men men, jag vill ju inte störa någon...

Hissmusik, butikmusik....frisörmusik?
Hotellfrukostmusik!! Där har ni en katagori som inte gör nåt väsen av sig. "Vad kan vi spela som definitivt inte kommer att störa nån ilsken morgonmänniska?"
Svaret, enkel pianomusik i oändliga loopar. Gissar att man inte kan be om lite glad musik med ös i till imorgon.

Igår när jag kom till hotellet så fanns det ingen plats till mig på hotellets parkering. Jag hittade på en plats, dvs backade in väldigt tätt intill några buskar och gick och checkade in. i receptionen meddelade hon att hon inte kunde ta ansvar för om jag fick stå där eller ej. Så jag gick ut igen, och precis när jag kom till bilen så blev det en plats ledig 2 platser bort, tyvärr var jag tvungen att köra runt parkeringen för att komma in från rätt håll. Nästan framme vid min nya plats mötte jag en man med vild blick. Han ställde sig i vägen, trixade runt sin bil och rivstartade sen så han slirade i kurvorna...så att han precis snodde platsen framför mig. Men jag är inte bitter. Jag vill tacka honom!
Jag körde 200 m längre bort, körde in i parkeringshuset, betalade 1/4 av vad han fick betala för sni plats..och jag slapp skrapa rutorna! Seger!

Nu jobbar vi!

2 kommentarer:

  1. That's the way! Eller hur är det du säger: "hur det än blir bra så blir det bra!"

    SvaraRadera