15 november 2010

Lördagsnjutning

När man är i behov av mer disneyfilmer går man hit.  Känner man att man inte fått veckans dos av sötsaker så är lördagsnjutning the place to be och om man vill göra av med väldigt mycket pengar på en tröja som man sen vill bo i resten av livet så är det detta vad du ska leta efter. Och har du mycket pengar över så köper du den gröna kroppsstrumpan och skrattar sen tills du får ont i magen. Den gröna kroppsstrumpan blir extra effektfull om personen i kroppsstrumpan först ätit av alla sorterna på desertbuffen.

Ja, vi gick till movieline och köpte galet mycket film. Bernard & Bianca, Aladdin, Aristocats, Tarzan och Pocahontas. Sen lunchdate på Steinbrenner & Nyberg, soppa, nybakatbröd och dessertbuffe tills vi inte orkade röra oss. Jag tvingade sen peter att hålla mina saker inne på Naturkompaniet medan jag provade tröja efter tröja, alla storlekar, alla färger tills den perfekta blev min. Grå och gul, mjukare än något jag provat. Någon grön kroppstrumpa köpte jag aldrig även om jag var lite sugen på att prova den.
Lördag kväll blev det tacos hos Linda, så mycket skratt! Underbart!
Efter det slappaste söndagen någonsinn och en utflykt till Chalmers för att hjälpa en stackats doktorand med matlab. En riktig toppenhelg på alla sätt!
Ibland är man bara så glad!
Imorgon åker jag till Linköping men först måndagsmat.

1 kommentar:

  1. Det fanns ingen länk till den gröna kroppsstrumpan! Jag vill se!
    En sån fantastiskt mysig helg ni haft! Jag längtar efter dig!

    SvaraRadera