20 mars 2011

Välkomna hem till mig

Välkomna hem till mig. 
Först, min trappa.
Stearinljus, en snidad trägiraff från Zimbabwe. Den andra giraffen står i badrummet och är fortfarande huvudlös sen den grymma behandlingen på bagagebandet på Landvetter.
Från andra hållet.

Backar lite längre in i lägenheten och skymtar badrumsdörr och sovrumsdörr. 
Korvställ, snowboard och en väldigt stor grön växt.


Badrummet
3 badankor och en liten snökula med en prinsessa i.


Mitt lilla kök som ger mig mycket glädje. 
Och pallen som gör mitt boende möjligt.


Tv- och myshörna. 
Min favoritljusstake, en stor bukett krysantemum och 4 luddiga luddar.


Två män som på något sätt sätter standarden,
 Albert Einstein och David Ben Gurion.
 כן גורין ואינשטיין


Alla mina böcker.


Och sist, mitt sovrum. Med äkta sänghimmel.


So, this is my home. 
And it's a good one.
Gonatt

3 kommentarer:

  1. Jepp, snyggt!
    ... sa far

    SvaraRadera
  2. Åh, det ser ju jättefint ut! Å propotionerna blir så härliga med sånt objektiv...=D Hoppas du kommer stortrivas där!
    Kram

    SvaraRadera