14 mars 2013

Plötsligt händer det.

3st 50h veckor, 12 h arbete i måndags och en känsla av att jag inte skulle hinna med allt även om jag jobbade 20 timmar/dygn...
och sen efter 2 möten tisdag eftermiddag och onsdag morgon så fick jag mitt liv tillbaka.

Nya direktiv:
Ingen övertid
Jobba 8h/dag
Gör det ni hinner med och skriv i rapporten vad som fattas.
Projektet är slut 19 april istället för att vara mitt liv fram till v.26.

Ett berg lyftes från mina axlar. Folk kan säga vad dom vill, och givetvis är detta inte sättet man vill avsluta ett projekt på.
"We're suspending it, not killing it"
Men för mig är detta ett otroligt bönesvar. Jag trodde inte det fanns något sätt för mig att komma undan ytterligare 4 eller 5 veckors total fokusering, stress och brist på fritid.

Nu två ganska vanliga arbetsdagar och sen en helg med finaste Carro.

Idag ler jag åt nästan allt, men framför allt av känslan i den här bilden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar